Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Dit Is Waarom Lagerbielke Koos Voor Fc Twente Hij Heeft Me Overtuigd

Dit is waarom Lagerbielke koos voor FC Twente: "Hij heeft me overtuigd"

Een exclusief interview met de nieuwe aanwinst van FC Twente

Door onze sportredacteur

Lennart Lagerbielke verruilde deze zomer PEC Zwolle voor FC Twente. In aanloop naar het nieuwe seizoen spraken we met de Zweedse middenvelder over zijn keuze voor de Tukkers.

Waarom koos je voor FC Twente?

Lagerbielke: "Ik had een aantal aanbiedingen, maar FC Twente was mijn eerste keuze. De club heeft een rijke historie, een geweldige stadion en een enthousiast publiek. Daarnaast was ik erg onder de indruk van trainer Ron Jans. Hij heeft me overtuigd van zijn plannen met het team en van zijn visie op mijn rol binnen het elftal."

Wat zijn je ambities met FC Twente?

Lagerbielke: "Ik wil met FC Twente prijzen winnen. De club heeft al een aantal jaren niet meer op het hoogste niveau gespeeld, maar ik geloof dat we de potentie hebben om daar weer terug te komen. Ik wil mijn steentje bijdragen aan het succes van de club."

Wat zijn je sterke punten als voetballer?

Lagerbielke: "Ik ben een technisch vaardige middenvelder met een goede passing en een goed schot. Ik kan zowel aanvallend als verdedigend mijn mannetje staan. Ik ben ook een hardwerkende speler met een winnaarsmentaliteit."

Wat zijn je doelen voor het komende seizoen?

Lagerbielke: "Ik wil zo veel mogelijk wedstrijden spelen en mijn team helpen om prijzen te winnen. Ik wil ook mijn kwaliteiten verder ontwikkelen en een belangrijke speler worden voor FC Twente."


Comments